VOLG ONS OP:

facebook icon
 

Als ik nu bestel, wanneer mag ik het dan ontvangen? 
Uw bestelling, wordt op werkdagen, binnen 48 uur geleverd mits op voorraad.


Wat zijn de verzendkosten?
- Tot 50,00 euro is het 8,50 euro.
- Tot 100,00 euro is het 6,00euro.
- boven 100,00 euro is het franco huis.
- Belgie,Duitsland 10,00euro 
- Frankrijk 15,00euro 
- Spanje 20,00euro 



Ik heb niet alle pakketten ontvangen!
Als u een deel mist van de pakketten. Meld dit via de mail aan ons. info@elektrostunt.nl Wij gaan dan contact met UPS opnemen voor u.
We houden u dan op de hoogte van de voortgang.

Ik heb iets verkeerd besteld, kan dit terug?
mbv het retourformulier kunt u onbeschadigde artikelen binnen 14 dagen terugzenden. Het aankoopbedrag wordt aan u teruggestort. (let op! In dit geval zijn de verzendkosten voor uw rekening)


Kan ik langskomen om mijn bestelling af te halen?
Nee, dit kan niet. Wij hebben geen verkoopbalie. Alle goederen komen vanuit verschillende locaties. Op de expeditie worden alle goederen samengevoegd tot uw bestelling en daarna verzonden. Het gehele verwerkingsproces van orderverzameling tot verzending, verloopt automatisch. Als orders handmatig verwerkt gaan worden, geeft dit te veel storing binnen het bedrijf 


Kan ik bellen met een telefonische verkoop?
elektrostunt is een volledige online webshop die als doel heeft, leveren van elektromateriaal tegen een zo gunstig mogelijke prijs. Een telefonische verkoopdesk brengt extra veel kosten met zich mee, dit is een dure manier van communiceren. Wij hebben er bewust voor gekozen om op een moderne, goedkope, snelle en efficiënte manier te gaan communiceren met onze klanten en daarom hebben wij een telefonische verkoopdesk weggelaten. U kunt immers al uw vragen stellen via de mail info@elektrostunt.nl. Mocht u toch iemand willen spreken, dan kunt u contact opnemen met 026 3610432.


Kan ik een offerte krijgen? 
In de webshop is het mogelijk om uw offerte samen te stellen. Plaats uw gewenste artikelen in het mandje. Vervolgens heeft u de keus bestellen of offerte maken. Let op! Prijs wijzigingen worden automatisch doorgevoerd in uw bestaande offertes. Dit is wel handig om vooraf te weten, als u de offerte wilt omzetten naar bestelling.


Kan ik nieuwe artikelen aan mijn bestaande offerte toevoegen?
U kan alleen artikelen verwijderen of in aantal wijzigen in uw bestaande offerte.


Kan ik op rekening kopen?
Wij leveren uitsuitend bij betaling vooraf via IDEAL. Het is niet mogelijk om de rekening achteraf te betalen.


Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Rechts boven in het scherm klikt u op inloggen. Daar kunt u aangeven dat u uw wachtwoord kwijt bent. Door uw mailadres in te voeren, wordt u een nieuwe inlog toegemaild.


Ik wil mijn wachtwoord wijzigen!
U dient eerst ingelogd te zijn. U kiest profiel beheer rechts boven aan de site.
Hier kunt u uw gegevens incl. wachtwoord aanpassen.

Ik heb per ongeluk een verkeerd adres opgegeven!
Zodra u dit bemerkt heeft, mail ons het juiste adres door. Als u dit tijdig doet kunnen we uw order nog onderscheppen en het aanpassen. Maar let op dat u dit direct doet. uw bestelling wordt namelijk meteen verwerkt.